پایان مهلت تبلیغات نامزدهای انتخابات در ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه (۷ تیر ۱۴۰۳) مشهد کانون انتخابات در آخرین روز تبلیغات ریاست‌جمهوری + فیلم پیش بینی انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ براساس نظرسنجی ایسپا (۶تیر ۱۴۰۳) تقدیر شورای‌عالی اجماع نیروهای انقلاب از قاضی‌زاده هاشمی نامه قاضی‌زاده هاشمی به خانواده شهید رئیسی: باید از شهید مظلوم‌مان دفاع کنیم پورمحمدی: مشارکت بالا به رفع تحریم کمک می‌کند | برای روش مصرف انرژی رفراندوم بگذاریم قاضی‌زاده‌هاشمی انصراف داد (۶ تیر ۱۴۰۳) سپاه امام‌رضا(ع) مردم را به شرکت در انتخابات دعوت کرد هشدار سازمان ملل: گسترش جنگ به لبنان به طور بالقوه آخرالزمانی است مخبر در گفت‌وگو با پوتین: روابط راهبردی تهران-مسکو غیر قابل تغییر است نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری تا چه زمانی می‌توانند انصراف دهند؟ جزئیاتی از موشک هایپرسونیک جدید نیروهای مسلح یمن (۶ تیر ۱۴۰۳) زاکانی در برنامه «بدون تعارف»: آمدم که به دهه ۹۰ برنگردیم + فیلم عملیات مشترک نیروهای مسلح یمن و مقاومت عراق | کشتی رژیم صهیونیستی در بندر حیفا هدف قرار گرفت حمله موشکی مقاومت فلسطین به شهرک صهیونیست‌نشین «العین الثالثه» کاخ سفید: کمک‌های نظامی به تل آویو ادامه دارد اطلاعیه شماره ۶ ستاد انتخابات کشور درباره حضور نماینده کاندیدا‌ها در شعب اخذ رأی‌ قالیباف در اجتماع هواداران خود در مشهد: کشور تاب اختلاف و دعوا و بهانه جویی ندارد| ما سیاست بلدیم، اما کار‌های خلاف انجام نمی‌دهیم+ فیلم و عکس (۶ تیرماه ۱۴۰۳) وعده‌های نامزدهای ریاست‌جمهوری برای بهبود رفاه اجتماعی چیست؟
سرخط خبرها

رئیس رژیم صهیونیستی: نباید در جنگ غزه شکست بخوریم

  • کد خبر: ۲۰۱۹۳۱
  • ۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۱
رئیس رژیم صهیونیستی: نباید در جنگ غزه شکست بخوریم
رئیس رژیم صهیونیستی یکشنبه شنبه به دشواری جنگ غزه برای تل آویو اشاره کرد و گفت: آزمون سختی پیش رو داریم که نباید در آن شکست بخوریم.

به گزارش شهرآرانیوز، هرتزوگ در واکنش به کشته شدن ۱۵ نظامی صهیونیست در ۲۴ ساعت گذشته گفت: برای از میان بردن حماس چاره‌ای به ادامه نجام این جنگ نیست.

«اسحاق هرتزوگ» رئیس رژیم صهیونیستی یکشنبه شنبه به دشواری جنگ غزه برای تل آویو اشاره کرد و گفت: آزمون سختی پیش رو داریم که نباید در آن شکست بخوریم.

رئیس رژیم صهیونیستی خطاب به گروه‌های سیاسی گفت: از شما خواهش می‌کنم که در این زمان، اختلافات را کنار بگذارید.

درخواست هرتزوگ برای پایان دادن به جنگ میان سران رژیم صهیونیستی پس از آن مطرح می شود که رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که در نشست امروز کابینه درباره جنگ غزه، تنش شدیدی میان شرکت کنندگان در این جلسه ایجاد شده و تعدادی از وزیران، نتانیاهو را به دلیل نحوه مدیریت جنگ غزه مورد انتقاد قرار دادند.

کابینه نتانیاهو پس از طوفان الاقصی در سراشیبی قرار گرفته و بسیاری از خانواده‌های اسرای اسرائیلی روزانه دست به تظاهرات زده و بی بی و کابینه وی را مسؤول شکست در برابر نیروهای مقاومت حماس می‌دانند.

در همین راستا، روزنامه جروزالم پست چاپ سرزمین های اشغالی چند روز پیش پیش‌بینی کرد که شکست در هفتم اکتبر منجر به پایان تسلط حزب لیکود به رهبری «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر بر قدرت خواهد شد، همانگونه که گلدا مئیر نخست وزیر وقت اسرائیل پس از جنگ ۱۹۷۳ حکومت را از دست داد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->